დავალიანების გაგება
ონლაინ დახმარება

დარიცხვები და ქვითრები

არასაყოფაცხოვრებო მომხმარებლების მიერ მოხმარებული ბუნებრივი აირის საფასურის ანგარიშსწორება ქვითრის საფუძველზე ხორციელდება. კომპანიის თანამშრომელი, ე.წ. „წამკითხველი" მრიცხველიდან იღებს ანათვალს, იმავდროულად ტერმინალის გამოყენებით ბეჭდავს ქვითარს და გადასცემს აბონენტს.

არასაყოფაცხოვრებო მომხმარებელმა მოხმარებული ბუნებრივი გაზის საფასური ქვითარში მითითებულ ვადაში უნდა გადაიხადოს. ქვითრის არმიღება აბონენტს მოხმარებული ბუნებრივი გაზის საფასურის გადახდის ვალდებულებისაგან არ ათავისუფლებს. გადასახადის გადაუხდელობის შემთხვევაში, მომხმარებელს გაზის მიწოდება შეუწყდება.

იმ შემთხვევაში, თუ აბონენტმა საანგარიშო პერიოდში ქვითარი ვერ მიიღო, მას შეუძლია მოხმარებული ბუნებრივი გაზისა და გადასახადის ოდენობის შესახებ ინფორმაციისთვის დარეკოს „სოკარ ჯორჯია გაზი"-ს ცხელ ხაზზე - 16 114, სააბონენტო ნომრით გადაამოწმოს „სოკარ ჯორჯია გაზი"-ს ვებ-პორტალზე - https://mygas.ge/Customer/Card , ან ესტუმროს ადგილობრივ სერვის ცენტრს.

ყურადღება: მომხმარებლის უფლებების შესახებ ინფორმაცია დატანილია ქვითრის უკანა მხარეს. კომპანიის მხრიდან უფლებამოსილების გადაცდომის შემთხვევაში, აბონენტმა უნდა მიმართოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელ ეროვნულ კომისიასთან არსებულ მომხმარებელთა ინტერესების დამცველის ოფისს (ქ. თბილისი, ა.მიცკევიჩის ქ. 19, ტელ: (032) 242 01 80, Email: mail@gnerc.org), დატოვოს შეტყობინება „სოკარ ჯორჯია გაზი"-ს ცხელ ხაზზე - 16 114, ან მოგვწეროს ელექტრონულ მისამართზე: socargas@socar.ge.