დავალიანების გაგება
ონლაინ დახმარება
16 114

ელექტრონული მომსახურება

 მომხმარებლის პორტალი - www.mygas.ge, რომელიც „სოკარ ჯორჯია გაზი"-ს / "საქორგგაზი"-ს სერვისებს აერთიანებს გთავაზობთ:

 

არსებული  აბონენტებისათვის:

  • შეამოწმეთ მიმდინარე თვის დავალიანება;
  • გადაიხადეთ მოხმარებული ბუნებრივი გაზის გადასახადი;
  • გაიგეთ თქვენს ქალაქში/სოფელში მოქმედი სამომხმარებლო ტარიფი;
  • გაიგეთ თქვენს ქალაქში მოქმედი სერვისცენტრების ადგილმდებარეობის შესახებ;
  • შეამოწმეთ თქვენს უბანში ან ქუჩაზე იგეგმება თუ არა გაზმომარაგების შეზღუდვა;
  • გამოგვიგზავნეთ თქვენი შენიშვნა ან საჩივარი;
  • მიიღეთ ინფორმაცია შპს „სოკარ ჯორჯია გაზ"-თან / "საქორგგაზ"-თან დაკავშირებულ საკითხებზე.

პოტენციური აბონენტებისათვის:

  • მიიღეთ ინფორმაცია გაზმომარაგების ქსელში ჩართვის შესახებ;
  • გაიგეთ თქვენს ქალაქში/სოფელში მოქმედი სამომხმრებლო ტარიფი;
  • გაიგეთ თქვენს ქალაქში მოქმედი სერვისცენტრების ადგილმდებარეობის შესახებ;
  • გამოგვიგზავნეთ თქვენი შენიშვნა ან საჩივარი;
  • მიიღეთ ინფორმაცია შპს „სოკარ ჯორჯია გაზ"-თან / "საქორგგაზ"-თან დაკავშირებულ საკითხებზე.